Tuesday, July 29, 2014

FLASHBACK LACE TWINS IN STOCKHOLM

                                                                            LACE TWINS
Da jeg tok på meg blonder idag, og skulle legge ut et bilde, fant jeg dette bildet på macen, av Janka og meg fra Stockholm, for vel to-tre år siden, tatt før et Missoni-event. Om en uke reiser vi til Fashion Week i København, full oppdatering kommer.
                                                                                                                        photo: Sara Strand
stylemag

5 comments :

polliani said...

å det var koselig å se det bildet igjen, good times. litt tjukkere på neste fashion week, men like blid <3

Hippie, hippie - milkshake said...

synes du ser enda freshere ut jeg:)

MaritBE said...

Dere er så fine :-) Kjempefint bilde :-)

Hippie, hippie - milkshake said...

takk, fineste Marit! Ha en super dag!

MaritBE said...

Tusen takk :-) Du også <3