Tuesday, November 11, 2014

JUMPSUIT ON THE RED CARPET

CELEBRITY PARTY ON A MONDAY
Yesterdays outfit on the red carpet with my friend, designer & makeup artist Marthe Kveli Valeberg from Mag Malou.
Det er sjelden jeg er på fest på en mandag, men Marthe og jeg har latt kjendisgallaen til Se og Hør bli en tradisjon. Ikke planlagt, men begge i ført jumpsuit. Marthe i sin egendesignede By Mag Malou som kommer til våren - jeg i en fra H&M, min Chanel clutch og et par vintage sko fra Berlin, jeg akkurat har sålet om.

photo: Vg

stylemag

10 comments :

Unknown said...

Du er superfin i jupsuit Celine!!!

Hippie, hippie - milkshake said...

Takk, Marie! Jumpsuit-klubben savnet deg med på laget:)

Anonymous said...

Du var helt nydelig i jumpsuit!
Hun ved siden av deg ser ut til være en skjønn dame men det ble vist for mye pupper i den drakten.
Lykke til med nye og spennende utfordringer i karrieren :-)

Hilsen Elisabeth

Hippie, hippie - milkshake said...

Det var hyggelig å høre Elisabeth!
Skal holde deg oppdatert mht nye steg fremover- foreløpig skal jeg ferdigstille to utgaver, men gleder meg også til et spennende 2015. Ha en fin kveld videre! Takk for at du er innom og besøker bloggen.

Anonymous said...

Sååå fin den jumpsuiten var! Vet du om den er mulig å få tak i butikk nå?
Takk for en fin og inspirerende blogg :)

most influential people in history said...

There is this power that comes with being famous. Celebrities must make sure that they are contributing good things to society rather than being famous just to be famous.

british comedian said...

Some of us are older and wiser than those young celebrities who are under pressure and we feel a natural urge to want to help them.

Anonymous said...

Hei :)
Jeg har trålet butikker og internett etter den flotte jumpsuiten din, men finner den ingen steder! Er det lenge siden du selv kjøpte den? :)

plastic surgery to look like celebrity said...

A few popular celebrities have turned down many chances to be on the map before, because they really weren't interested in being famous.

Anonymous said...

Hei! Vet du når denne jumpsuiten kommer i butikk? :)
Mvh Ida