Wednesday, December 10, 2014

PUT A SMILE ON

                                                                 PUT A SMILE ON
Noen av dere som har fulgt meg i over åtte år her på Hippiehippiemilkshake og de siste 2 årene på instagram, vet at jeg ikke deler hele mitt privatliv her inne, at jeg oftest er å se gjennom et par store solbriller og at jeg ikke så ofte poster smilebilder - men det jeg håper (og tror) dere vet er at jeg SMILER hver dag,  og er utrolig glad for hver en av dere som trofast følger med i mitt lille sosiale univers- 24-7!!!!  Det er mye som skjer fremover, og jeg håper dere alle blir med på "reisen".

ps... Jeg er så heldig å ha blitt nominert i fem kategorier til Året Vixen blog Awards 2014 - og hvis du synes jeg fortjener det håper jeg du har lyst til å stemme meg frem som enten Årets Blogger, Årets Moteblogg, Årets Beste Skandinaviske Blogg,  Årets Instagram og/eller Årets Fotoblogg i VIXEN Blog Awards 2014. Du kan stemme på Vixen.no her 

                                                                      photo: STYLEmag/ by Renate Torseth.
stylemag

11 comments :

Solveig said...

Will do -smiler- men hvor er genseren fra?

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Solveig, den er fra Isabel Marant Etoile- desverre ikke min, kun lånt til fotoshooten i STYLEmag, men tror Nathalie lånte den fra Høyer Eger..

Camilla said...

Følger spent med og heier på deg!

Hippie, hippie - milkshake said...

Tusen takk, Camilla. Det er laaang ventetid, først en finale, så er selve utdelingen- takker for alle stemmer- dere er verdens beste lesere..

Erica said...

Da har jeg stemt! Syns virkelig du fortjener "årets moteblogg" - du inspirerer altså SÅNN!

Ranveig said...

Stemt på deg, du fortjener alle prisene du kan få :)
Er litt spent på farger og stil utover våren og sommeren.
Kan du fortelle litt om dette?
Klem til deg :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Tusen, tusen takk, Ranveig..Det kommer mer om trendene både i STYLEmag og her inne i mitt univers- men klassikere som mørke blått, hvitt og brunt vil vi se mye av- det blir også elementer av rødt. 70-tallet er tilbake, men med enmer minimalistisk twist, og hvite blonder vil du se på både skjorter, bluser, skjørt, bukser og kjoler:)
Bare å glede seg

Tone said...

Tror ikke jeg har fulgt deg i 8 år, men det begynner nok å bli en 5-6 kanskje? Synes jeg har sett deg smile mye :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Det var hyggelig å høre, Tone:)

Tall girl said...

Heia Celine! Det er jo fantastisk å være på listen til så mange av prisene! Skal krysse armer og bein...

- Anett

http://tallgirlsfashion.no

MaritBE said...

Så utrooolig artig og herlig bilde av deg :-) Elsker genseren på bildet :-) Det er en glede å følge deg, og jeg har selvfølgelig stemt på deg i alle kategoriene! Syns du fortjener alle sammen :-) Heier på deg!