Tuesday, March 17, 2015

FLASHBACK LONDON FASHION WEEK 2011

                                                                        2011
Flashbacks from London Fashion Week, before the Mulberry show in 2011wearing my vintage Gucci jacket..
                                                                           2015
Yesterdays look, in Oslo,  styled with my pair of flared jeans.
For meg er gjenbruk viktig, og mange av mine beste kupp har jeg kjøpt brukt, som denne jakken jeg hadde på meg under Mulberry sin visning i 2011 under London Fashion Week. Lørdag selger jeg noen av mine skatter, skal oppdatere dere med tid og sted senere i kveld.
stylemag

2 comments :

Anonymous said...

Nydelig veske fra mulberry!

Hippie, hippie - milkshake said...

Takk, det var hyggelig:)
Den er mange år gammel:)