Wednesday, May 13, 2015

WE LOVE BROWS

                                                                                                         annonse
BROW ARTIST GENIUS - ELEGANT

                                                                                                           annonse /samarbeid med Loreal
                                                          ELEGANT 
Det er ofte jeg sminker meg på farten, og derfor er et all-in-one kit perfekt for meg, spesielt når jeg skal gå rett fra jobb til selskap. Til denne looken har jeg brukt Brow Artist Genius Kit for en ELEGANT look. 
Med Loreal Paris sin nye bryns serie BrowArtist - har jeg lært meg noen enkle triks som raskt skaper ulikt utrykk og som alle selv kan klare på egen hånd. 
For å skape looken elegant har jeg valgt Brows Artist Genius Kit i fargen light to medium. Brows Artist Genius Kit er et All-in-one kit for expertly styled brows - all day long- og helt genialt for fine bryn som varer. Det geniale med dette lille smarte settet er at det følger med en børste og en liten pinsett. Mitt beste tips er uansett å la det se naturlig ut selv om du skal sminkes til fest. Napp bryn dagen før om du skal rydde opp mye i brynene for å unngå å bli rød. Hvis det kun er noen få hår kan du gjøre dette samme dag du legger makeupen. Jeg legger alltid farge på brynene fra innerst til ytterst. Start med kosten i voksen, og skap formen på brynene. Bruk deretter brynsfarge som du farger brynet med, før du igjen går over med børsten for å jevne ut fargetonen. 
tips: Ta også med brynsettet i vesken, det har et lite lommespeil som kan være perfekt om du trenger å justere litt på sminken når du er i selskap. 

 STYLING
Jeg har stylet den elegante looken med en hvit lang kveldskjole fra Ganni. Jeg er svak for hvitt, og synes det er lekkert, spesielt til sommerbrun hud. Håret har jeg i en stram hestehale med midtskill, gredd bakover etter vask og lufttørket. Veldig enkelt, men samtidig elegant. Jeg liker å få håret bort fra ansiktet på kveldstid. Armbånd er fra Halcyon Days, mens sommer pumpsene er mine klassikere fra Alexander Wang.
kjole: Ganni armbånd:Halcyon Days Sko: Alexander Wang

Under shooten la jeg disse lookene med Brows Artist fra Loreal Paris.
En ELEGANT look med Brow Artist Genius kit i fargen light to medium
En NATURAL "after Beach" look med Brow Artist Designer fra Loreal Paris med nyansen 03 Dark Brunette
En BOLD look med Brow Artist Plumper. (En bryngele maskara for kraftigere og fyldigere bryn) 

Se alle mine looks her
stylemag

No comments :